יום שבת, 31 באוגוסט 2013

בלאד לאד פרק 6! וגם פרק 3 של TTGL!

סוף סוף!
פרק 6 מגיע, ואיתו גם פרקים של TTGL ויאמי שיבאי, אנחנו לא נוטשים שום פרויקט שלנו.
כן נכון, אנחנו כרגע באיחור של שתי פרקים, פרק 7 יהיה זמין ממש בקרוב באתר! הישארו מעודכנים!
אתם תשימו לב קצת לשוני בגרסה הזאת, הפעם השתמשנו בRAW יפני טהור ולא כמקור מViz.
שיטת הקידוד החדשה הפעם מעורבת גם בבלאד לאד, הסיבה לכך היא להגיע לכמה שיותר רמה איכותית של פרק.
הבעיות הטכניות שלנו, מלבד הקושי בחברי צוות קיימות, אז כמויות הטייפ בפרק הזה לא רבות כמו בפרקים הקודמים, אבל אנחנו מקווים שהם יסתדרו, זה ובעית חברי הצוות בקרוב מאוד.
חשוב לנו להבהיר שאנחנו אוהבים כל אחד ואחד מכם.
דניאל.
---
Tengen Toppa Gurren Lagann
פרק חדש בטנגן טופה גורן לאגאן!
שלום אני לאונל, אחרי עבודה קשה על הפרק של TTGL סוף סוף משחררים אותו, יש כמה פאקים בקריוקי סיום, אני רוצה להודות תודה ענקית לודים, עורך לשוני מצוות BW שערך לנו את הפרק, אני רוצה גם להודות לקבוצה עצמה (BW על התמיכה שלה והרצון לעזור, אז בלי יותר מדי מילים, אל הפרק :)
פרק 3 - "מי אתה חושב שאתה שני פרצופים?!"
1080p-צפייה ישירה| הורדה ישירה
720p- בקרוב


בקרוב יאמי שיבאי.

13 תגובות:

  1. תודה על הפרק ותמשיכו ככה!

    השבמחק
  2. כל הכבוד ותגידו יש מצב שאת שני הפרקים הבאים תוציאו ביחד? כזה עסקת חבילה? והיה פרק מעולה...

    השבמחק
    תשובות
    1. חשבנו על זה, אבל הגענו להחלטה שעדיף לשחרר לכם את הפרקים ברגע שנסיים אותם, ולא נגרום לכם לחכות

      מחק
  3. תודה רבה.

    Kai

    השבמחק
  4. אוף מה אתם לא פורשים?!

    השבמחק
    תשובות
    1. למה ככה?
      לנושא.
      תודה רבה לכם!!!
      אני רואה איך אתם משתפרים מהצד!!!
      מחזיק אצבעות שלא תשכחו אותי.
      איתמר!!!

      מחק
  5. וואו פצצה של פרקים ממש תודה לכם
    אתם ממש אלופים
    יש בקשה קטנה לבקש למה אתם לא מעלים את הפרקים לאנימה ביט
    ככה המון צופים יהיה לאנימות המעולות בבקשה תחשבו על זה
    וסליחה אם אני הגזמתי בבקשה שלי
    ותודה רבה לכם
    ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. אין שום הגזמה בבקשה הזאת
      הפרקים יעלו לאנימה ביט בקרוב

      מחק
    2. וואו ממש תודה לכם אתם ממש גדולים
      תאמינו לי מתי שהורדתי את הפרק הראשון של Tengen Toppa Gurren Lagann

      וצפיתי בו כמעט ירדו לי דמעות מרוב האושר מיזמן רציתי לצפות באנימה המדהימה הזאת עם תרגום איכותיי ומשובח כמו שיש לכם באתר הגדול הזה
      אתם ממש מלכים
      תודה לכם
      אריגטו
      ^_^

      מחק
  6. תודה על הוצאה המהירה של טאנגאן.
    בפרק הקודם שמתי לב ללא מעט בעיות תזמון בפרק. אני מקווה שבפרק הזה לא יהיה בעיית תזמון .
    כי הפרק הראשון היה מושלם. השני קצת אכזב בגלל התזמון.

    השבמחק